środa, 20 maja 2015

Elements Escape

Gra escape od Neutral



http://anitkak.webd.pl/topics5/solucja-elements-vt6981.htm

34 komentarze:

  1. Witam, utknęłam. mam 4 monety otwartą lampę na dole i nie wiem jak wbić kod z górnej lampy, mam jeszcze związanego dziadka do orzechów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zauważyłam, że ta lampa na dole daje inny kod, myślałam, że tak samo klika, dzięki Kaju

      Usuń
  2. witaj Frycek
    musisz zrobić tak - klikasz na tę lampę na biurku - patrzysz, w jaki sposób się zapala
    potem , identycznie klikasz na lampę w szafce - pokazuje CI potem nowe klikanie
    jęśli chodzi o otwieracz - to , jak ju,ż znajdziesz klucz do smoka ( znajduje się za obrazem ) przekręcasz klucz - smok zionie ogniem - spalasz nad nim gumkę ( czy co to jest ) i masz otwieracz do butelki

    OdpowiedzUsuń
  3. No to może od początku :)

    W prawym kwiatku trójkąt.
    W szufladzie kanapy żarówka, pod białym sześcianem klucz.
    Pod bryłami na półce jest podpowiedź do lewej szafki regału.
    Obraz przy kanapie pokazuje ustawienie pokręteł radia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna moneta jest z tyłu obrazu nad biurkiem. Po włożeniu czterech monet do skrzynki dostajemy klucz do skrytki z prawej strony kanapy. Tam wkładamy trójkąt i jest podpowiedź do promieni słońca

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka + obrazek z szachownicą dają podpowiedź do skrzynki z przyciskami 4x4

    OdpowiedzUsuń
  6. Po włożeniu yin yang otwieramy skrytkę i zabieramy klucz do szuflady w biurku

    OdpowiedzUsuń
  7. W widoku na drzwi klikamy na podłogę i zabieramy pokrętło do prawej szafki regału

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętnikiem klikamy na śrubokręt i mamy klucz do smoka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wino wlewamy do białej foremki i jest podpowiedź do szafki z prawej strony biurka

    OdpowiedzUsuń
  10. W pochwie miecza jest powyginany pręt i nim wyciągamy kartkę z dolnej szuflady biurka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wykrzywiony miecz przykładamy do symboli w książce i tam gdzie jest symbol słońca są górne przyciski. Klikamy od lewej do prawej a zaczynamy:dolne kółko, dolny kwadrat, górne kółko itd...

    OdpowiedzUsuń
  12. Monety z runami można wrzucać do skrzynki przy kanapie by poznać ich wartość. Np. odwrócone P i błyskawica dają runę 6 (z zegara) a to znaczy że są to runy 2 i 4 (runa 3 też jest na zegarze)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po kliknięci obrazem na śrubokręt dostajemy kartkę z podpowiedzią do kwiatka, z doniczki mamy piątą monetę

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartką klikamy na ogień (smok) i mamy podpowiedź do ułożenia monet.
    W klatce ze smokiem jest lornetka

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ścianie, na schodach, w notatniku są podpowiedzi. Jedna kula jest za cegłą a drugą zabrałam z słupka przy poręczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać że jeszcze jedna podpowiedź jest pod kopułą, trzeba spojrzeć przez lornetkę.

      Usuń
  16. Znowu nie zdałam z inteligencji.... :) Mam kule, znalazłam podpowiedzi i co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  17. Olu witaj )))
    mam mało czasu teraz - ale do wszystkich trydnych rzeczy porobiłam screeny - na włoskim blogu - zajrzyj tam,

    OdpowiedzUsuń
  18. musimy ustalić położenie cyfr na panelu. Ja zrobiłam najpierw 1 bo ta cyfra jest w każdym układzie, później cyfrę 6, 4 i 7.

    PRZYKŁAD DLA CYFRY 1

    UKŁAD CYFR I KOLEJNOŚĆ KLIKANIA

    OdpowiedzUsuń
  19. Motyle są podpowiedzią do skrzynki która jest za szafką z wiatrakiem.
    Muszle są podpowiedzią do szafki na prawo od okien. Przycisk lewy jest dla muszli lewoskrętnych a prawy dla prawoskrętnych, czyli najpierw ustawiamy przycisk prawy, następnie lewy itd..

    OdpowiedzUsuń
  20. Po włożeniu kawałków płyt naciskamy symbol klucza i mamy podpowiedź do sejfu w szafce. Po założeniu skrzydeł wiatraka mamy kod do szafki pod gablotą z motylami, pierwsza część kodu jest z tyłu kamienia z ważką.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po włożeniu drugiego wiatraka na klatkę z ptakiem w szafce poniżej jest podpowiedź do tablicy z przyciskami 5/3. Dwa czarne przyciski są nieaktywne co pomaga ustalić kolejność. Od prawej ustawiłam: środek czarny, 3 czarne, dolny czarny, dwa dolne czarne i środkowe czarne.

    Po otworzeniu lewego obrazka można uzyskać podpowiedź do sejfu z prawego obrazka z kluczem. Przełączając wajchę w sejfie za obrazkiem i naciskając na przyciski ustalamy symbole. Pamiętając że górny przycisk to trójkąt a dolny półokrąg.

    Symbol pierwszy: wajcha na godzinie drugiej i przycisk 4
    Symbol drugi: wajcha na godzinie siódmej i przycisk 1 itd...

    OdpowiedzUsuń
  22. Po połączeniu elementów klikamy tym pilotem na sufit.
    Kartka + panel pod "globusem: to kolejna podpowiedź do sejfu za obrazem. Klikamy w kolejności z panelu ustawiając wajchę zgodnie z symbolami jakie już znamy z poprzedniego kodu i za każdym razem naciskamy przycisk. Ja naciskałam górny ale nie wiem czy to ma znaczenie,

    OdpowiedzUsuń
  23. No i piwnica :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. W piwnicy trzeba wyjść do ciemnego korytarza, tam na ścianie jest świecący symbol i na tle tego symbolu powiększamy kartkę ze skrzyni do której włożyliśmy klejnoty (jeden klejnot jest w wadze)
    Teraz trzeba to jakoś ułożyć :o Naciśnięty na sześcian w lewym panelu można przestawiać go na prawym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiłam kawałek litery T, przycisk 1,2 i 5 i przełączyłam na prawym panelu w dolny lewy róg i teraz uzupełniłam literę T i naciskamy środkowy panel

    OdpowiedzUsuń
  26. Strzałki na kłódce ustawiamy wg notatnika i symbolu na ścianie z ciemnego korytarza.
    Pierwsza strzałka powinna wskazywać godzinę szóstą

    OdpowiedzUsuń
  27. Skrzynię trzeba wyładować gruzem i na łańcuchu zawiesić na włączniku światła. Okrągłą płytkę wkładamy w otwór drzwi w wieży a teleskop stawiamy na słupku przy poręczy i naciskamy przycisk teleskopu

    OdpowiedzUsuń
  28. Kod do panelu na ścianie jest na dole przy kracie która odgradza wejście do ogrodu. W widoku na ten kod pogrzebaczem wyciągamy pierścionek.

    Symbole narysowane kredą (4) są do zębów rzeźby z rogami, trzeba je przeklikać żeby poznać zaznaczenie białych fragmentów na zębach, z rzeźby dostaniemy klucz do drewnianych drzwi

    OdpowiedzUsuń
  29. Witraże pokazują ustawienie wskaźników na ścianie po prawej stronie.

    USTAWIENIE WSKAŹNIKÓW

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.